Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
Daar ben ik weer! 8 jan. '19 2
‘All good things come to an end’ 21 dec. '18 Kumasi, Ghana 4
TLM’s uitdelen, een inspectiebezoek, het overhandigen van het onderzoek, eregast op de funfair en de 17 dec. '18 Kumasi, Ghana 2
Terug naar India, gebarentaal, het daklozen project, workshops, ‘annoying Ama’ en Farmers Day. 10 dec. '18 Kumasi, Ghana 3
Sensorisch materiaal, visa problemen, TLM’s en een tripje naar Eastern Region. 2 dec. '18 Kumasi, Ghana 3
Het s.o.s. kinderdorp, het picto-project en het afronden van het onderzoek 28 nov. '18 Kumasi, Ghana 0
Een Jehova’s-Interventie, de 2e fase, schrobben in de school-clinic en de promotie van professor. 19 nov. '18 Kumasi, Ghana 4
De (voorlopig) laatste interviews, het bezoek aan de traditional shrine en Ghanese feesten en partij 11 nov. '18 Kumasi, Ghana 3
Ghanese verjaardagstradities, het Deduako voetbaltoernooi en Prayer Mountain. 4 nov. '18 Kumasi, Ghana 3
Pittige interviews, geweld op de campus en naar de kerk in Ghana 28 okt. '18 Kumasi, Ghana 3
Special schools, afscheid en De Grote Vriendelijke Reus . 21 okt. '18 Kumasi, Ghana 6
houtje-touwtje-ductape vervoer, Ghaia de gulzige & stigma in Ghana 14 okt. '18 Kumasi, Ghana 4
De eerste week in Ghana 8 okt. '18 Kumasi, Ghana 5
Welkom op mijn reisblog! 18 jun. '18 1